FAQ

Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål. Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål så kontakt os meget gerne.

Priser

Hvad koster Northborn produkterne?

Klik på produktet for priser: Stringtrusse, Bikinitrusse, Hipstertrusse, Boxershorts

Om abonnementet

Kan jeg abonnere hvis jeg er under 18 år?

Nej. Du skal bekræfte at du er over 18 år ved bestilling på websiden.

Er der bindingstid?

Nei, der er ingen bindingstid.

Hvordan fungerer abonnementet?

Du modtager startpakke efter ca. 5-7 dage. Du betaler kun porto/eksp for Boxer shorts startpakken. Startpakke Northborn boxershorts pr 01.12.2018: Kr 49,- Derefter modtager du første ordinære forsendelse efter ca. 30 dage. Derefter modtager du ordinære forsendelser hver 3 måned (4 gange pr år).

Hvornår kan jeg opsige abonnementet?

Når du selv ønsker det.

Er det muligt at give et abonnement i gave?

Nej, ikke pr i dag.

Betaling

Hvilke betalingsalternativer findes?

Faktura følger varepakken.

Bestilling/Levering/Ændringer

Kan jeg ændre mine valg?

Ja, når du ønsker det, enten på Min Side eller ved at kontakte Kundeservice.

Kan jeg springe over forsendelser?

Ja, det kan du, enten på Min Side eller ved at kontakte Kundeservice.

Leverer EFI udenfor Danmark?

Abonnement er i gældende land. Vi har egne hjemmesider for respektive lande.

Hvad koster portoen?

Porto/ekspedition for ordinære forsendelser, kr 29,-

Hvilke leveringsalternativer har jeg?

Du kan vælge mellem at få pakken tilsendt, hver 3, hver 6, hver 9 eller hver 12. måned. Du kan også springe over forsendelser.

Får jeg en bekræftelse på bestillingen?

Ja, du får en bekræftelse på bestillingen når du opretter abonnement via northborn.dk. Du får også en mail når bestillingen er godkendt hos os (som regel indenfor 1-2 arbejdsdage). Hvis noget er fejl, får du besked om at kontakte kundeservice.

Hvornår modtager jeg startpakken?

Efter ca. 5-7 dage

Hvor ofte får jeg pakker?

Ordinære forsendelser hver 3. måned, 4 gange pr år

Bytte/Retur/Reklamation

Fejl/Mangel på vare

Hvis der er fejl eller mangler på varen, kan du kontakte Kundeservice, så sender vi en returetiket/bytter varen. Retur sendes til EFI A/S, Postboks 553, 0900 København C - Husk at vedlægge faktura/ skrive hvad årsag er til returen.

Hvordan returneres?

Hvis emballagen er uåbnet, kan du returnere varen. Retur sendes til EFI A/S, Postboks 553, 0900 København C Husk at vedlægge faktura/ skrive hvad årsag er til returen. Porto for returen må betales. Ved reklamation kan du bede om en returetiket (vi betaler porto)

Hvordan får jeg en returetiket?

Kontakt Kundeservice og bed om returetiket (porto betalt)

Har I modtaget min pakke retur?

Kontakt Kundeservice

Udmelding

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du kan afmelde via Mine sider/Abonnement/Deaktiver, eller du kan kontakte kundeservice på mail til: kundeservice@mail.efi.dk eller telefon: 70104990

Hvad sker der når jeg opsiger mit abonnement?

Du vil ikke modtage flere varepakker på gældende produkt.

Jeg har opsagt mit abonnement men modtager fortsat pakker

Hvis din udmelding er registreret efter at vi har ekspederet sidste varepakke kan dette ske. Varepakken kan da returneres uåbnet hvis du ønsker det.

Min side

Hvor er indlogning/hvordan logger man på?

Du kan logge ind på https://www.efi.dk/login. Hvis du allerede har et aktivt abonnement, kan du vælge passwordløs indlogning; skriv da e-mailadressen og du vil få tilsendt en indlognings link.

Hvad kan ændres på min side?

Du kan ændre adresse, password, farve, størrelse, leveringsintervaller, tilføje en ekstrabestilling og melde dig ud.

Hvordan melder jeg mig ud?

Du kan vælge at stoppe dit abonnement helt (inaktiv) inde på Min side. Du kan også stoppe abonnementet og bede om påmindelse på e-mail 3-4 gange pr år. Du får en bekræftelse på udmeldingen pr mail. Du kan også kontakte kundeservice for udmelding/ændring.

Andet

Hvordan behandles kundedata?

Læs vores persondataerklæring her: https://www.efi.dk/privacy-policy/gdpr-dk

Ændre mit samtykke

Du kan give dit samtykke til reklame på Min side/Samtykke ved at sætte Ja/Nej til forskellige reklamekanaler. Sætter du Ja for alle kanaler, vil du kunne modtage nyhedsbrev, samt adresseret reklame. Pr. i dag benytter vi kun e-mail og adresseret reklame som kanal.

Anonymisering

Kontakte kundeservice hvis du får brug for det.

Om Northborn

Hvem er EFI?

Northborn® er et varemærke som ejes af Efi as. Efi har siden 1980 solgt produkter via abonnement i hele Norden. Bestiller du Northborn® produkter er det Efi som er sælger og samtidig tager hånd om al kundeservice.

Hvordan kontakter jeg Kundeservice?

Du kan kontakte Kundeservice på mail til: kundeservice@mail.efi.dk eller telefon: 70 10 49 90

Brug og vedligehold

Hvordan vasker jeg bedst produkterne?

40 grader.

Bør jeg vaske produkterne før jeg bruger dem første gang?

Nej det behøver du ikke. Produktet er ikke skadeligt at bruge før vask.

Hvordan er størrelserne?

Normal/Lidt store i størrelsen (indeholder elastan og er fleksible) Findes i størrelserne: S, M, L, XL og XXL

Det er en fejl på produktet – hvad gør jeg?

Hvis der er fejl på varen, kan du kontakte Kundeservice, så sender vi en returetiket/bytter varen. Retur sendes til EFI A/S, Postboks 553, 0900 København C - Husk at vedlægge faktura/ skrive hvad returen drejer sig om.

Fremstilling

Hvad er Northborn lavet af?

93 % bambusviscose, 7 % elastan, behandlet med Aloe Vera.

Bruges bæredygtige materialer?

Ja. Bambusviscose er bæredygtig og miljøvenlig og et fuldstændig biologisk nedbrydeligt materiale. Bambus dyrkes uden brug af giftige kemikalier og behøver kun en tredjedel af det vand som bruges til at dyrke bomuld. Northborns produkter er desuden helt fri for allergi- og kræftfremkaldende farvestoffer.

Hvor produceres produktet?

Produktet er produceret i Litauen.

Er produktet testet på dyr?

Nej, vi tester ikke noget på dyr.